11 november 2008

Min bursdag - mijn verjaardag


Fint vær til bursdag - mooi weer op mijn verjaardag

Taart van de klas - Kake fra elevene

Kjærlige beskjed fra Ole og kattene - lieve briefjes van Ole en de poezen

Hurra! nå er jeg 39...uff!! Jeg våknet til en fersk kopp te, pyntet frokostbord og fin søt kort fra Ole.
Elevene kom 10 minutter for tidlig til time og kom syngende i klasserommet med sjokoladekake og forskjellige kort. Det var nå faktisk noe jeg akkurat trengte. Hurra! Etterpå skal jeg få besøk fra Kari, Frank og Lillian. Kaken står klar.

Hoera! Nu ben ik 39...oef! Ik werd wakker met een vers kopje thee en een versierde ontbijttafel. Ole had een lieve kaart geschreven. De leelringen kwamen 10 minuten te vroeg naar de les zingend binnen met een chocoladetaart en een paar kaarten. Dat was nou precies wat ik nodig had. Hoera! Straks krijg ik bezoek van Kari, Frank en Lillian. De taart staat klaar.



3 opmerkingen:

Turid zei

hurrafordegsomfyllerdittårjadegvilvigratulerealleiringomkringdegvistårogsenåvilvimasjerebukkenikkeneisnuossomkringdansesåfordegmedhoppogsprettogspringønskedegavhjerteallegodetingogsimegsåhvavildumere G R A T U L E R E!!
Mange klemmer fra Turid :)

MK zei

tusen takk! Skal til Herdla i morgen med elevene. Kommer igjen fredag.

Kristin zei

..også masse gratulasjoner på etterskudd her!! Håper dere har det fint på Herdla!