3 maart 2009

Vinterferie

Aaah, nå har jeg ferie! Det er jo bare deg Turid, som av og til kommer her. Jeg må nok revurdere effektiviteten min ved det å ha en blogg. Jeg har for lite tid til det. Jeg synes din blogg er kjempeflott og er ofte innom der. Så jeg er takknemlig for at du kommer hit av og til. Jeg jobber med en kunstblogg nå, siden det syr sammen det jeg egentlig skulle holde på med ved siden av arbeidet på skolen. Vennskap er også viktigere enn blogger. Det er bare at jeg av og til trenger tid til meg zelv, og så har jeg mye arbeid på rare tidspunkter.
Men nå, i dag, føler jeg at jeg har fri, det er vinterferie etter 8 uker i strekk med mange helge- og kveldsarbeid. Selvsagt er det fortsatt mye å gjøre, og de viktigste tingene er å treffe venner som jeg ikke har sett lenge.
Men i dag skal jeg først gå en lang tur i det nye nesten-vår været. Hurra!!!

4 opmerkingen:

Turid zei

Å..jeg skrev langt svar, så fikk jeg ikke lagt inn.
Har sendt deg en mail.
Håper du lar denne bloggen bli til kunstblogg, og ikke sletter den!

Tror du har flere lesere enn du aner...mange som kjenner deg via meg, er innom her.

Nettet er forresten som regel eneste kontakt jeg har med folk utenom familien. Så for meg er den redningen!!!

Kos deg i din ferie!

MK zei

Åh? Jeg liker best å faktisk treffe folk. Nei, det er ikke helt sant, jeg liker det at folk faktisk gjør seg emerket, på den måte at jeg vet de faktisk har vært her. Som du gjør. Nesten skummelt å tenk på at folk som jeg ikke kjenner er her. Haha.
Ha det godt å lenge Turid!

MK zei

Jobbe rjo mest med forberedelser til resten av skolåret uansett. Og prøver å få energinivået optimalt igjen. Men Påskeferien, den må da bli fint!

Anoniem zei

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....