20 december 2008

Juleferie!!!! / Kerstvakantie!!!

Hurra, det er Juleferie!!! Vi laget Julefest på jobb i kveld med elevene og det ble ordentlig koselig. Jeg spilte gamlefar og folk måtte se en stund før de skjønte at det var meg. Jeg fikk mange klemmer med ønsker for en God Jul.
Tok en pils hos en kollega, med noen andre, og tok deretter turen gjennom vind og regn hjem. Ole sover, og katten vil et eller annet, han miauwer i stuen.
Nå skal jeg først sove godt håper jeg. Så skal jeg pynte ferdig noen Julegaver og levere noen av dem i morgen. Så må det bli vask og rydding her inne i huset vårt, uff da, det trengs.
Det er bare så utrolig bra å ha ferie nå, og ojsann som jeg trenger det og har fortjent den altså!

1 opmerking:

Turid zei

Ja nå må dere nyte ferien!
(Vi har noe til dere, men pga sykdom kom vi oss aldri ut...)
Håper vi kan treffes snart!!!

MANGE STORE JULEKLEMMER TIL DERE ALLE 4!!!