11 oktober 2008

kveldstur - avondwandeling






I dag morges sto vi opp klokken halv syv og jobbet i noen timer begge to. Jeg slappet av på ettermiddagen. Mens Ole vasket opp, kriblet det i beina og gikk jeg en liten tur. Nå er det tidligere mørkt, så verdenen ser ganske spesielt ut. Da tok jeg noen bilder mens vinden lekte med restene i rosehagen og med meg.

Vanochtend stonden we om half zeven op en werkten allebei een paar uur. Ik zat wat op mijn kont smiddags. Toem Ole de afwas deed, kreeg ik de kribels en maakte een avondwandelingetje. Het is al vroeg donker, waardoor de wereld er even bizonder uitziet. Toen nam ik wat foto´s terwijl de wind met de resten van de rozentuin en mij speelde.


2 opmerkingen:

Turid zei

Fine bilder Merthe! Deilig med sånne kveldsturer. Klem.

MK zei

ja, det var en riktig avslappende leketur.